Filtreeri

Hindade kuvamine

Tootekataloog

MÜÜGITINGIMUSED

  • Käesolevad e-poe üld- ja tellimistingimused kehtivad Ristart AS-le (Reg.nr. 10181385) kuuluvate ostukeskkondade www.ristart.ee ja www.zippo.ee e-poodide (edaspidi nimetatud e-poed) tellimiskeskkonna vahendusel toodete tellimisel ja ostmisel tekkivatele õigussuhetele Tellija ja Ristart AS vahel.
  • Tingimustega tutvumine on Tellijale kohustuslik.
  • Lisaks käesolevatele üldistele müügi- ja tellimistingimustele juhinduvad lepingupooled omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Ristart AS e-poodide Tingimustes kokkulepitust.
  • Ristart AS-il on õigus ristart.ee ja zippo.ee e-poodide parema ja turvalisema kasutamise huvides muuta ja täiendada tingimusi ja hinnakirju. Tingimuste ning hinnakirja muutustest ja täiendustest teatatakse interneti leheküljel ristart.ee. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest Ristart AS kodulehel www.ristart.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Tellija ja Ristart AS vahel tekkinud õigussuhtele Tellija poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a. kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

TELLIMINE

  • Meie e-poodides pakutavaid tooteid saavad osta nii eraisikud kui ettevõtted.
  • Tellimuse võib esitada:
  • meie veebikauplustest www.ristart.ee ja www.zippo.ee või
  • e-maili teel, saates tellimuse aadressile: ristart@ristart.ee või
  • helistades telefonidel: +372 667 8044 ja +372 506 7817
  • Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima ennast internetikeskkonna pidevaks kasutajaks, võib sooritada ka ühekordseid oste.
  • Kliendi päringutele vastame kahe tööpäeva jooksul.

HINNAD

  • Kõik ristart.ee ja zippo.ee e-poodides olevad hinnad on eurodes (EUR).
  • Veebipoodides www.ristart.ee ja www.zippo.ee müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures.
  • Tellija saab valida, kas toote hind kuvatakse ekraanipildil käibemaksuga või ilma (vt. esilehel HINDADE KUVAMINE). Ostud vormistatakse koos kehtiva käibemaksuga.
  • AS Ristart’il on õigus igal ajal muuta e-poodides kuvatavaid hindu. Kui e-poodides on muudetud hindu peale Tellija poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub AS Ristart tarnima tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

OSTU SOORITAMINE ja TELLIMUSE VORMISTAMINE

  1. Valige välja sobiv toode.
  2. Kauba tellimiseks sisestage soovitud kogus toote juures olevasse lahtrisse. Kogust on võimalik kas suurendada koguse järel oleva  „+“ märgi abil või vähendada, klikkides koguse ees olevale „-“ märgile.
  3. Tooteid saate osta ühiku kaupa (tk, jm, 2/blister, 4/blister jm) või kasti kogusena (kast), valides koguse taga pakutava vastava ühiku. NB! Mõnda toodet on võimalik osta ainult kastikaupa.
  4. „Lisa korvi“ lisab soovitud toote ostukorvi nimekirja.
  5. Vajutades ülal paremal olevale ostukorvi märgile , näeb kõigi ostude nimekirja. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta sisestades lahtrisse uue soovitud koguse. Vajutades rea ees olevale ristile, saate toote ostukorvist kustutada. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage nupule  „uuenda ostukorvi“.
  6. Kui soovitud kaubakogust laos hetkel ei ole, võtke palun ühendust meie kontoriga e-posti aadressil ristart@ristart.ee.
  7. Tellimuse vormistamise jätkamiseks sisestage vajalikud andmed enda ja soovitud transpordiviisi kohta. Palun täitke kindlasti tärnidega märgitud kohustuslikud väljad. Kontrollige üle, kas telefoninumber ja aadress on korrektsed, informatsiooni täpsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
  8. Toodete müügileping loetakse sõlmituks ( Lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest AS Ristart arvelduskontole, Swedbank EE262200221001124395.
  9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või mõnel muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kui mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.

MAKSMINE

  1. Maksed toimuvad ainult eurodes (EUR).
  2. Kui olete lisanud soovitud tooted ostukorvi, täitnud vajalikud andmeväljad ja valinud toodete kohaletoimetamise viisi, kuvatakse ekraanile tasu suurus.
  3. Toodete eest on võimalik tasuda ettemaksuna kas pangalingi kaudu, krediitkaardi või arvega.
  4. Lepingulised kliendid saavad tasuda vastavalt lepingutingimustes kokkulepitud maksetähtajale.
  5. Peale ostu vormistamist suunatakse Tellija makse sooritamisele Maksekeskus AS-i turvalisse keskkonda. Ekraanile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa.

Läbi Maksekeskuse saavad kliendid kasutada erinevat makseviisi:

  • Eesti pangalingid:Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay
  • Soome pangalingid:Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskuse AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Ristart AS arvelduskontole (Swedbank EE262200221001124395).

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve ja koheselt saadetakse arve koopia ka Tellija e-posti aadressile. Soovi korral saab selle välja trükkida ning tasuda pangaülekandega endale sobival ajal. Pangaülekandega tasumisel palun märkige selgitusse tellimusarve number.

  1. Kauba saadame Teie poolt märgitud aadressile peale raha laekumist AS Ristart kontole. Kui soovite kauba saata teisele aadressile, täitke palun paremas servas asuv „Saada teisele aadressile“. Täpsemalt vt.„Tarnetingimused ja transport“
  1. Originaalarve saadame Teile koos kaubaga.
  2. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 14 päeva jooksul Ristart AS arveldusarvele laekunud.

Kui olete end kord juba kasutajaks registreerinud on Teie andmed  ja ka eelnevad ostud meie andmebaasis salvestatud. Logides end oma kontole sisse, saate korduvtellimuse puhul soovi  korral kasutada eelnevat tellimuste nimekirja.

AS Ristart pangarekvisiidid:

Saaja pank: Swedbank AS, Liivalaia 8, 15040 Tallinn, Eesti

IBAN kood: EE262200221001124395

SWIFT / PIC kood: HABAEE2X

 

TARNETINGIMUSED ja TRANSPORT

Kauba saatmiskulud kannab ostja. Kui kaubatellimuse arve on 30,-EUR (koos käibemaksuga 36,- EUR) või rohkem, saadame Eesti piires kauba tasuta.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Tarne Eesti piires:

  • DPD kuller:                                     2.40 EUR (sisaldab käibemaksu)
  • DPD Eesti pakiautomaat:        2.40 EUR (sis. KM)
  • Omniva Eesti:                                2.40 EUR (sis. KM)
  • Smartpost Eesti:                           2.40 EUR (sis. KM)
  • Tulen ise järgi:                             tasuta

Kauba kättesaamine tööpäeviti aadressil: Lastekodu 43, 10144 Tallinn, Eesti, kella 9.00–16.30.

Tarne välisriikidesse – võimalik on kaubatarne ülemaailmselt, iga saadetise puhul lepitakse transporditasu kokku eraldi.

  • Vastavalt Teie tellimusel märgitud tingimustele toimetab kullerfirma kauba Teieni tellimusel märgitud aadressile või saadetakse kaup tellimusel märgitud postipaki automaati.
  • Kauba kohale toomise aja täpsustamiseks võtab kullerfirma eelnevalt Teiega ühendust telefoninumbril, mille märkisite vormistamisel kontakttelefoniks.
  • Vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel jälgige palun tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust. AS Ristart ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  • Kaupadega koos saadetakse Teile ka saateleht/arve.
  • Lepingulistele klientidele pannakse kaup teele 1-2 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist (tingimusel, kui kaup on laos).
  • Mittelepinguliste Tellijate puhul saadetakse kaup peale kauba eest tasumist soovitud aadressile vastavalt valitud transpordiviisile. Eestisisese kauba kättetoimetamisaeg üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist (tingimusel, kui kaup on laos).
  • Juhul, kui Teie poolt tellitud kaupa ei ole laos ja see tuleb tarnijalt spetsiaalselt tellida, teatame sellest Teie poolt tellimuse vormistamisel antud kontakttelefoni või e-posti teel kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest ja anname ühtlasi teada Teie poolt tellitud kohaletoimetamise tähtaja. Tarneaja pikkus sõltuvalt erinevatest kaubagruppidest võib olla kuni 3 kuud.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE ja TAGASTAMINE

  • www.ristart.ee ja www.zippo.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastamisõigus.
  • Kauba tagastamiseks saatke palun avaldus meie e-posti aadressile: ristart@ristart.ee
  • Tagastatavat kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada posti teel või tuua Ristart AS lattu tööpäeviti (E-R) kella 9:00-16:30 aadressil  Lastekodu 43, 10144 Tallinn.
  • Tagastatav toode peab olema kasutamata ja komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki pakendis sisaldunud osi (kruvid, kaablid jne). Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toodet on kasutatud või tootepakend rikutud (nt kosmeetikatoote pakend avatud, toode rikutud vms) .
  • Tagastatava toote pakile kirjutage peale oma kontaktandmed ja tellimuse/arve number.
  • Toote tagastuse puhul tagastatakse Tellijale kauba ostusumma ja esmane transporditasu. Kauba tagastamisega kaasnevad lisakulud katab Tellija.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning arvestades Tellija isiklikke vajadusi või Tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ( nt logotooted).
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda  (Endla 10A 10122 Tallinn, Tel +372 620 1707, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

 

 

PRIVAATSUSTINGIMUSED

PRIVAATSUSPOLIITIKA

  1. Üldsätted

 1.1.Käesoleva privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub , töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja Ristart AS ( edaspidi Andmetöötleja).

1.2. Andmesubjekt privaatsuspoliitika tähenduses on klient või muu füüsiline isik, kelle isikuandmeid Andmetöötleja töötleb.

1.3. Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab Andmetöötleja kodulehelt kaupu või teenuseid.

1.4. Andmetöötleja järgib õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleb Andmetöötleja isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt. Andmetöötleja on võimeline kinnitama, et isikuandmed on töödeldud vastavalt õigusaktides sätestatule.

 

2. Isikuandmete kogumine, töötlemine ja säilitamine   

2.1. Isikuandmed, mida Andmetöötleja kogub, töötleb ja säilitab, on kogutud elektrooniliselt või paberkandja vahendusel.

2.2. Oma isikuandmete jagamisega annab andmesubjekt Andmetöötlejale õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida andmesubjekt otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes andmetöötlejale jagab.

2.3. Andmesubjekt vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Andmesubjekt on kohustatud Andmetöötlejat viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest.

2.4. Andmetöötleja ei vastuta andmesubjekti poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest andmesubjektile või kolmandatele osapooltele.

 

3. Klientide isikuandmete töötlemine

3.1. Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid:

3.1.1. Ees- ja perekonnanimi;

3.1.2. E-posti aadress;

3.1.3. Telefoninumber;

3.1.4. Kohaletoimetamise aadress (postiindeks, maakond, vald, küla, tänav, maja, korter või talu)

3.1.5. Arvelduskonto number.

3.2. Lisaks eeltoodule on Andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.

3.3. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on isikuandmete kaitse üldmääruse paragrahv 6 lg 1 p-d a), b), c) ja f):

a) andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;

b) isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele;

c) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks;

f) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja või kolmanda isiku õigustatud huvi korral, välja arvatud juhul, kui sellise huvi kaaluvad üles andmesubjekti huvid või põhiõigused ja -vabadused, mille nimel tuleb kaitsta isikuandmeid, eriti juhul kui andmesubjektiks on laps.

3.4. Isikuandmete töötlemine vastavalt töötlemise eesmärgile:

3.4.1. Töötlemise eesmärk – julgeolek ja turvalisus. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele.

3.4.2. Töötlemise eesmärk – tellimuse töötlemine. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.3. Töötlemise eesmärk – e-poe teenuste toimise tagamine. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.4. Töötlemise eesmärk – kliendihaldus. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.5. Töötlemise eesmärk – finantstegevus, raamatupidamine. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele.

3.4.6. Töötlemise eesmärk – turundus. Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.5. Andmetöötlejal on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted. Andmetöötleja on isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

3.6. Andmesubjekti isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab Andmetöötleja organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.

3.7. Andmetöötleja säilitab andmesubjektide andmeid sõltuvalt töötlemise eesmärgist, kuid mitte kauem kui 3 aastat.

4.Andmesubjekti õigused

4.1. Andmesubjektil on õigus saada ligipääs oma isikuandmetele ning nendega tutvuda.

4.2. Andmesubjektil on õigus saada informatsiooni tema isikuandmete töötlemise kohta.

4.3. Andmesubjektil on õigus täiendada või parandada ebatäpseid andmeid.

4.4. Kui Andmetöötleja töötleb andmesubjekti isikuandmeid andmesubjekti nõusoleku alusel, siis on andmesubjektil õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta.

4.5. Andmesubjekt saab õiguste teostamiseks pöörduda e-poe klienditoe poole aadressil ristart@ristart.ee.

4.6. Andmesubjektil on oma õiguste kaitseks võimalik esitada kaebus Andmekaitse inspektsioonile.

  1. Lõppsätted

5.1. Käesolevad andmekaitsetingimused on koostatud kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta / EÜ (isikuandmete kaitse üldmäärus), Eesti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusega ning Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.

5.2. Andmetöötlejal on õigus andmekaitsetingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest veebipoodide www.ristart.ee ja www.zippo.ee kaudu.