Filtreeri

Hindade kuvamine

Tootekataloog

TELLIMUSE TÜHISTAMINE ja TAGASTAMINE

  • www.ristart.ee ja www.zippo.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastamisõigus.
  • Kauba tagastamiseks saatke palun avaldus meie e-posti aadressile: ristart@ristart.ee
  • Tagastatavat kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada posti teel või tuua Ristart AS lattu tööpäeviti (E-R) kella 9:00-16:30 aadressil  Lastekodu 43, 10144 Tallinn.
  • Tagastatav toode peab olema kasutamata ja komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki pakendis sisaldunud osi (kruvid, kaablid jne). Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toodet on kasutatud või tootepakend rikutud (nt kosmeetikatoote pakend avatud, toode rikutud vms) .
  • Tagastatava toote pakile kirjutage peale oma kontaktandmed ja tellimuse/arve number.
  • Toote tagastuse puhul tagastatakse Tellijale kauba ostusumma ja esmane transporditasu. Kauba tagastamisega kaasnevad lisakulud katab Tellija.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning arvestades Tellija isiklikke vajadusi või Tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ( nt logotooted).
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda  (Endla 10A 10122 Tallinn, Tel +372 620 1707, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.